ميزان کوچیک شدن سایز بینی با عمل


خیلی از ما تجربه شو داریم که در روز مشاوره ی عمل، دکتر بهمون گفتن سایز بینی زیاد کوچیک نمیشه. این مسئله رو کسانی که بینی گوشتی دارن. همونطور که در پست جراحی بینی گوشتی بهش اشاره کردیم.خیلی بهتر درک میکنن .اما چرا این اتفاق میوفته؟ تا چه حد میشه سایز بینی رو کوچیک کرد؟ چرا نمیشه بینی گوشتی رو باریک و قلمی کرد؟
در این پست که با همکاری دکتر مهدی صباغی. جراح و متخصص گوش و حلق و بینی.ساخته شده. قصد داریم در این مورد به طور کامل توضیح بدیم. پس مثل همیشه با ما همراه باشید.

طبق نظر دکتر مهدی صباغی:

بینی زیبا لزوما بینی خیلی کوچیک نیست. بینی نباید زیادی کوچیک بشه. و طول بینی نباید زیادی کم بشه. بینی زیبا بینی ای هست که در تناسب با صورت و سایر اجزای صورت باشه.
و در کنار زیبایی خیلی مهمه که ساختار تنفس بینی حفظ بشه. و ساختار زیرین پوست بینی، که غضروف ها و استخوان ها هستن در یک انسجام و پیوستگی درستی با هم دیگه باشن.
مثالی که من همیشه برای زیباجویان میزنم این هست. که بینی کوچیک میشه. اما تا یه حدی. مثلا بینی که سایزش دو ایکس لارج هست. لزوما میتونه به سایز لارج برسه. نه اینکه اسمال بشه. چون باید با توجه به جنس پوست بینی و ساختار بینی کاری کنیم که بینی طی سال های بعد از عمل تخریب نشه. و سالم بمونه.
توصیه میکنیم این موارد رو به جراح بینی تون بسپارید. چون جراح سعی میکنه با حفظ تنفس و سلامت بینی. یک بینی زیبا براتون بسازه.و اصرار نکنید که جراح بینی رو بیش از حد کوچیک کنه.
دوستای عزیزم امیدواریم که این پست هم مثل همیشه براتون مفید بوده باشه. لطفا نظراتتون رو  برامون در کامنت ها بنویسید. و بهمون بگید که بینی شما بعد عمل تا چه حد کوچیک شد؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x