نحوه درست خمیازه کشیدن بعد از عمل بینی


همون طور که در ویدیو بالا دیدید. در این پست، نحوه ی صحیح خمیازه کشیدن. بعد از عمل بینی رو بهتون نشون دادیم.

به طور کلی برای این که نتیجه ی مطلوبی از عمل بینی بگیریم. یک سری نکات رو باید رعایت کنیم. برای مثال. عطسه و خمیازه باید کنترل بشه.
انجام تمامی این نکات در دوران نقاهت عمل بینی. بهمون کمک میکنه که نتیجه ی خوبی از جراحی بینی بگیریم. چون برای گرفتن نتیجه ی مطلوب از جراحی بینی. همون طور که در پست دلیل خراب شدن بینی بهش اشاره کردیم.فقط این که کار دکترمون خوب باشه ملاک نیست. که البته این نکته هم بسیار حائز اهمیته. و در پست نحوه ی پیدا کردن جراح بینی خوب به طور کامل بهش پرداختیم. اما در کنار این مورد. رعایت برخی نکات. و مراقبت های خودمون در دوران نقاهت عمل بینی. در نتیجه ی عمل بسیار تعیین کننده هست. پس لازمه که این نکته رو جدی بگیریم.و فقط به کار دکتر اکتفا نکنیم.

بعد از جراحی زیبایی بینی چطور خمیازه بکشیم؟

خب اولین نکته ای که باید بدونید اینه که برای خمیازه کشیدن باید دهان تا حدی باز بشه. که به نوک بینی و پره ها فشاری وارد نشه. که بعد ها شکل بینی رو به هم نریزه.
برای کنترل خمیازه. و کم  کردن شدت اون. حتما یادتون باشه که باید با انگشت اشاره و انگشت شصت. دو طرف گونه هارو نگهدارید. این کار باعث میشه که پره بینی به بیرون کشیده نشه و بینی آسیبی نبینه.
این کار رو تا حداقل یکماه بعد از عمل جراحی بینی انجام بدید. و بعد از این مدت مشکلی از بابت خمیازه کشیدن ندارید. و میتونید بدون استرس خمیازه بکشید.بدون اینکه فشاری به پره بینی بیاد.
امیدواریم این پست براتون کاربردی باشه. لطفا نظراتتون رو در کامنت ها برامون بنویسید. و این پست رو با سایر عزیزان به اشتراک بذارید. تا کمکی باشه براشون.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره
زهره
1 سال قبل

سلام ببخشید تا چه مدت بعد عمل باید برای خنده و خمیازه کناره های بینی را گرفت؟ 🤔

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط زهره
1
0
سوال خود را بپرسید!x