هزینه عمل ترمیمی بینی


یکی از دغدغه های مهم اکثر کسانی که نتیجه ی خوبی از عمل اولشون نگرفتن،و به فکر انجام جراحی ثانویه هستن،هزینه عمل ترمیمی بینی هست. و همونطور که در ویدیو بالا دیدید، موضوع این پست راجع به همین موضوع هست.
قبل از پرداختن به این موضوع، توصیه می کنم پست دلایل نیاز به عمل ترمیمی رو ببینید. تا با اطلاعات کامل تری به این موضوع بپردازید.
ببینید عزیزای دلم درمورد هزینه عمل. اگر عمل ترمیم رو پیش دکتر خودتون انجام بدید. فقط باید هزینه ی کلینیک رو پرداخت کنید. و هزینه ی دستمزد دکتر رو دیگه پرداخت نمی کنید.
اما لازمه بگم بهتون که هزینه ی آزمایش خون و فتوگرافی و این موارد جانبی هم باید خودتون پرداخت کنید.
اما اگر به هر دلیلی قصد ندارید جراحی ترمیمی رو پیش دکتر خودتون انجام بدید. می تونید بعد از یکسال پیش جراح دیگه انجام بدید اما هزینه ی کامل رو باید بپردازید. که با توجه به وضعیت بینی خودتون چیزی حدود دو الی سه برابر هزینه ی عمل اول هست.

چرا جراحی ترمیمی گرون تره؟

علت این هزینه بخاطر حساس بودن جراحی ثانویه هست. و اینکه در عمل اول میزان تخریب بینی شما در چه وضعیتی باشه. هر چقدر میزان تخریب بینی بیشتر باشه هزینه ی عمل بالاتر هست.
دلیل دیگه ام این هست که انجام عمل جراحی ثانویه مدت زمان بیشتری میبره نسبت به جراحی بینی اول. و دکتر باید وقت بیشتری نسبت به عمل اولیه برای بینی شما بذاره.
موردی که باید خیلی حواستون باشه، انتخاب دکتر برای عمل ترمیمی هست.
چون این عمل نسبت به جراحی بینی بسیار حساس تر هست. و مهارت بالایی لازمه که با توجه به شدت تخریب، بشه بینی رو بازسازی کرد.
امیدواریم از عمل اول بهترین نتیجه رو بگیرید. و کار به عمل ترمیمی نکشه. اما اگر نیاز بود که جراحی ترمیمی انجام بدید نگران نباشید. و دکتر خوبی انتخاب کنید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Daniel
Daniel
1 سال قبل

سلام ،خدا قوت
من در برلین حدود یک ماه ونیم میشه عمل کردم اما متسفانه بنیم انحراف پیدا کرده یعنی به نظر شما دوباره پیش همون دکتر عمل ترمیمی را انجام بدم یا خیر ؟
اولی در کل اینجا خیلی اعتقادی به عمل زیبایی ندارند و کادر درمانی مناسب هم وجود ندارد.

1
0
سوال خود را بپرسید!x