ورزش مجاز بعد عمل بینی


 

همونطور که می‌دونید انجام یک سری از ورزش ها تا یک مدت بعد از جراحی بینی ممنوعه چون به بینی فشار وارد میکنه و ممکنه فرم بینی رو خراب کنه.

در این پست راجع به ورزش مجاز بعد عمل بینی صحبت کردیم. و یک سری حرکات ورزشی رو نشون تون دادیم. که می‌تونید بعد از جراحی بینی، بدون نگرانی از بهم ریختن فرم بینی تون انجام بدید. تا تحرک داشته باشید. و تناسب اندام تون به هم نریزه. و  آسیبی هم به بینی جراحی شده وارد نشه.

نکته ی مهم که باید حتما بهش توجه کنید این هست که قبل از انجام حرکات ورزشی، چسب بینی رو بزنید. و بعد ورزش هارو انجام بدید. چون چسب بینی از بیشتر شدن ورم جلوگیری میکنه. حرکاتی که در این پست بهتون نشون دادیم یک سری حرکات ورزشی سبک مربوط به شکم، پهلو و پا هست. که انجام دادنش راحته و با انجام این حرکات آسیبی به بینی جراحی شده وارد نمیشه. همچنین پیاده روی کردن بعد از جراحی زیبایی بینی هم همون‌طور که در ویدیو این پست نشون تون دادیم. گزینه ی خوب و بی ضرری هستش. که می‌تونید یک ماه بعد از عمل انجام بدید.

اما اگر دلتون می خواد ورزش حرفه ای و سنگین انجام بدید و یا ورزش خاصی مثل بدن سازی، ورزش های رزمی و شنا رو مد نظر دارید. توصیه میکنم حتما به پست های ورزش بعد از عمل بینی و پست انجام ورزش توپی بعد از جراحی بینی سر بزنید. چون درموردشون کامل توضیح دادیم. و به جواب سوال تون می رسید.

 

این پست رو برای کسانی که قصد عمل دارن و ورزش حرفه ای انجام میدن و یا دغدغه ی حفظ تناسب اندام بعد جراحی بینی رو دارن بفرستید و  بهمون بگید که چند وقت بعد از جراحی بینی ورزش کردن رو شروع کردید؟

 

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x