انجام ورزش توپی بعد عمل بینی


در ویدیو بالا راجع به انجام ورزش توپی بعد عمل بینی گفتیم.

بینی جراحی شده نسبت به بینی ای که عمل نشده شکننده تر و حساس تره.  پس طبیعی هست که نسبت به ضربه آسیب پذیر تر باشه. و حتما باید این رو در نظر داشته باشید که حین انجام ورزش توپی مثل فوتبال،والیبال،بسکتبال و… ممکنه در اثر اصابت توپ به صورت، ورم بینی بیشتر بشه و بینی شکسته بشه. و نیاز به انجام عمل بینی ترمیمی داشته باشید.

حالا سوالی که پیش میاد این هست که: خب یعنی کلا ورزش های توپی رو بعد از جراحی زیبایی بینی بذاریم کنار؟

جواب “نه” هست. به شرطی که مراقب بینی باشید. که ضربه نبینه. و همون طور که در پست ورزش مجاز بعد عمل بینی گفتیم.سعی کنید حتما چسب بینی رو بزنید. چون چسب بینی از بیشتر شدن ورم بینی جلوگیری می‌کنه. و حین انجام برخی ورزش های توپی در صورت امکان از محافظ صورت استفاده کنید.محافظ صورت از برخورد توپ به صورت و بینی جلوگیری میکنه. و بینی شکسته نمیشه.

البته این شکستگی فقط بر اثر ضربه‌ی شدید به بینی هست که اتفاق میوفته. پس لازم نیست با کوچک ترین ضربه ای نگران باشید و استرس بگیرید.

ضربه به بینی حین ورزش توپی

در پست شکستگی بینی عمل شده درمورد برخورد هر نوع ضربه ای به بینی توضیح دادیم. و بهتون گفتیم که در چه صورت لازمه بعد از ضربه خوردن به بینی به جراح بینی تون مراجعه کنید. اگر هم خیلی استرس این رو دارید که نکنه نیاز به انجام جراحی ترمیمی داشته باشید در پست دلایل نیاز به عمل ترمیمی بینی کامل درموردش توضیح دادیم. و تماشای این پست خیلی میتونه براتون مفیدباشه.

حالا شما بهمون بگید که آیا بعد از جراحی بینی ورزش های توپی انجام دادید یا حاضر نشدید ریسک کنید؟ همچنین به ما بگید که آیا ورزش بعد جراحی بینی به بیشتر شدن ورم بینی منجر شد یا نه؟

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
elay
elay
1 سال قبل

سلام بینی من 4ماهه عمل کردم امروز سر دخترم به بینیم برخورد کرد ولی خونریزی هیچی نداشت میشه بدونم مشکل ساز میشه یا نه

1
0
سوال خود را بپرسید!x