ورم‌ بینی بعد از یکسال


دیدین یک سری از بینی ها بعد یکسال هم چنان ورم دارن؟ و افرادی که این دسته بینی رو دارن اکثرا نگرانن. که نکنه تا همیشه بینی شون همین طور بمونه. و نتیجه عمل همین باشه.در این ویدیو به طور کامل درمورد ورم بینی بعد از یکسال صحبت کردیم. تا هم اطلاعاتتون بالا تر بره و هم اگر نگرانی بابت این موضوع دارید.رفع بشه. پس تا آخر این پست همراه ما باشید.

ورم بینی بعد یکسال درست میشه؟

چند وقت پیش که من و علی برای چکاپ دوره ای به مطب جراح بینی مون رفته بودیم. دکتر بعد از معاینه گفتن که در کمال تعجب، بینی من هنوز ورم داره. و خیلی جا داره که  نتیجه عمل مشخص بشه.
درمورد علتش پرسیدیم. و متوجه شدیم که بعضی بینی ها با توجه به جنس پوستشون.زمان بیشتری طول میکشه که ورمشون به طور کامل بره.
درواقع بخاطر نوع خاص پوست. برای از بین رفتن ورم به طور کامل،صبوری بیشتری می‌طلبه.
درمورد راهکارش هم، دکتر ما بهمون گفتن که باید تا شش ماه آینده. هر شب قبل از خواب. و موقع ورزش کردن چسب بینی مو بزنم تا به کنترل تورم بینی کمک کنه.
لازمه یادآوری کنم. همون طور که قبلا در پست تاثیر آلوئه ورا بعد عمل بینی بهش اشاره کردیم. این نوشیدنی یکی از بهترین خوراکی ها برای کمک به کم شدن ورم هست. و نوشیدنش رو خیلی توصیه می‌کنم. تا به مرور زمان اثر مثبتش رو ببینید.
در ادامه اینم بگم بهتون که بدونید. چسب بینی رو باید طبق تجویز دکترتون بزنید. و این راهکار رو جراح بینی من، با توجه به وضعیت بینی من بهم توصیه کردن. پس اگر شما هم از وجود تورم بینی بعد از یکسال رنج می‌برید، بجای اینکه همش به انجام جراحی ترمیمی فکر کنید. برید پیش دکترتون برای چکاپ دوره ای تا وضعیت بینی تون رو معاینه کنن. و بهترین راهکار رو با توجه به وضعیت بینی تون تجویز کنن.
حالا شما بهمون بگید که چند وقت از عمل زیبایی بینی تون گذشته؟ آیا نتیجه عمل بینی تون مشخص شده یا هم چنان درگیر تورم بعد عمل زیبایی بینی هستین؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x