ورم یک طرفه بینی


خیلی ها نگران ورم یک طرفه بینی  هستید. که اصلی ترین دغدغه بعد جراحی بینی هست. و هرروز درموردش از ما سوال می‌پرسید. و دنبال یک راهکار هستید که این ورم یک طرفه بینی رو از بین ببره.
خب اصلی ترین نکته ای که باید بدونید این هست که ما انواع مختلف ورم رو نداریم. ورم بینی یکی هست فقط در افراد مختلف به شکل های مختلفی بروز می‌کنه. و این مسئله هم بستگی به واکنش پوست و بدن هر شخص داره.
اما همون طور که در پست مدت زمان از بین رفتن ورم بینی بهش اشاره کردیم. تورم بینی در تمام افراد در همه جای دنیا، بعد از جراحی بینی هست. و تا یک سال زمان می‌بره که برطرف بشه. هیچ راهکار جادویی هم نداره زودتر برطرفش کنیم.

مدت زمان از بین‌ رفتن ورم

بدونید که بینی تا یکسال بعد از جراحی بینی ورم داره. و هرروز یک جوره و ورم بینی هرروز از یک طرف بیرون میزنه. و این مسئله کاملا طبیعی هست. ورم ممکنه بینی رو بد شکل کنه. و این موضوع خیلی آزاردهنده هست.
در پست تاثیر الوئه ورا بر ورم بینی راهکاری گفتیم برای کم شدن تورم بینی. اما اصلی ترین مسئله صبر شماست. یعنی حتما باید صبور باشید تا دوره ی یکساله بگذره.
نکته ی بعدی اینه که ورم بینی از بالا کم میشه. چون پوست نازک تری داره. نوک بینی و پره ها هم آخرین جایی هست که ورمش میره. علت این مسئله رو در پست ورم نوک بینی کامل توضیح دادیم.
پس حتما صبور باشید. و طبق تجویز دکترتون پیش برید. تا روند طبیعی کاهش ورم طی بشه.
چون اگه به زور دارو های مختلف بخواید ورم رو از بین ببرید ممکنه بینی خراب بشه. کاهش ورم یک مسئله ی زمان بره. 90 درصد ایراداتی که ما میبینیم به خاطر ورم هست و تا یکسال بعد عمل زیبایی بینی برطرف میشه.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تنها
تنها
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید. من ۴ماهه که بینیمو عمل کردم دکترم گفت دیگه چسپ نزنم الانم به دکترم دسترسی ندارم روز اول که دیگه چسپ نزدم بینیم خوب بود ولی بعدش ورم کرد و بالای نوک بینیم یکم قوز درومد که بعد برداشتن چسپ وجود نداشت این طبیعی هستش یا خیر و تا دوماه اول نوک بینیم خوب بود ولی الان متوجه شدم نوک بینیم انحراف داره به یه سمت امکانش هست که به خاطر ورم یکطرفه باشه؟

امیر علیزاده
امیر علیزاده
3 ماه قبل

سلام
من یک سالو نیمه ک عمل کردم یک طرف بینیم ورم داره دوبارم پیش دکترم رفتمو تزریق داشتم ولی فرقی نداشته باید جکار کنم

نگار
نگار
6 ماه قبل

45 روز عمل کردم یک طرف صورتم عالی اما طرف دیگه نه . کنار نوک بینی حالت تورم دارم .. نمیدونم ورم یا …. خیلی نگرانم متاسفه دکتر خودم برا سمینار رفتن نیستن … میشه راهنمایی کنید چکار کنم

afsane
afsane
1 سال قبل

منم تقریبا ۱۰ ماهه عمل کردم تا زمانی ک چسب میردم خیلی بهتر بود دماغم از وقتی چسب نمیزنم خیلی بد شده و‌ ورم داره خصوصا ورم یکطرفه و نامتقارن بودن سوراخای بینی.خیلی ناراحتم درست میشه؟؟؟ اصن انکار نه انگار عمل کردم همه میگن مشخص نیست عمل کردی☹️

زهرا
زهرا
1 سال قبل

میشه عکس زیباجوهایی که ورم یک طرفه داشتن و بعدش برطرف شده رو بگذارید

پریا سنجابی
پریا سنجابی
1 سال قبل

سلام من یکساله عمل کردم
تا ۷ماه بعد از عمل ورمم کم شده بود
ولی الان دوبرابر شده
زیر آفتاب راه میرم ورم میکنه تا کی حساسه ب گرما؟
راه حلی هست؟

ترنم
ترنم
1 سال قبل

سلام ۴ماهه عمل کردم ورم یه طرفه دارم بینیم کج نشون میده کی ازبین میده

مریم 🌸
مریم 🌸
پاسخ به  ترنم
1 سال قبل

منم همینطورم. هم کجه سوراخاشم تابه تاس

سلنا
سلنا
پاسخ به  ترنم
27 روز قبل

برطرف شد مشکل کجی و نامتقارمی سوراخ بینیتون؟؟

10
0
سوال خود را بپرسید!x