وسایل مورد نیاز برای عمل بینی


بار ها از بعضی تجربه عملی های پیج شنیدیم. که از راه بسیار دور برای عمل بینی به شهر دیگه ای رفتن. اما بخاطر نداشتن بعضی وسایل عمل نشدن. یا در طول مسیر بازگشت بسیار اذیت شدن. به همین خاطر تصمیم گرفتیم این ویدیو رو براتون درست کنیم. که هم همراه داشتن وسایل ضروری عمل رو بهتون یادآوری کنیم. و هم یک سری وسیله که با استفاده از اون ها بعد عمل بسیار راحت خواهید بود. پس در این پست با ما همراه باشید.

چک لیستی از وسایل ضروری عمل:

اول از همه یادتون باشه که مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه. جواب آزمایش خون
نتیجه ی CT اسکن. و عکس های فوتوگرافی صورت حتما همراه تون باشه. و اگر دکترتون بجز این ها براتون نوشته بودن نتیجه‌اش رو حتما با خودتون داشته باشید.

مورد دوم. اگر زیر 18 سال هستید حضور پدر روز عمل ضروری هست. و اگر بالای 18 سال دارید حضور یک همراه فارغ از نسبتش با شما ضروری هست.

نکته ی بعدی که بسیار مهم هست برای راحتی شما بعد جراحی بینی،زمانی که حال مسائدی ندارید، همراه داشتن لباس راحت هست. لباس راحت و دکمه دار. شلوار آزاد و کمر کش. صندل راحت بجای دمپایی. بسیار ضروری هستن.

چهارمین مورد که خیلی کمک کننده هست. همراه داشتن فلاسک آب گرم و آب آناناس و لیوان یک بار مصرف هست. تا وقتی بهوش اومدید همراهتون آب آناناس رو نصف به نصف با آب گرم

داخل لیوان بریزند تا میل کنید. دلیل ترکیب این دو نوشیدنی این هست که گلوی شما اذیت نشه.

مورد پنجم. همراه داشتن کمپرس یخ عینکی هست. که میتونید از داروخانه ها. و یا فروشگاه های تجهیزات پزشکی تهیه کنید. چون باید از بلافاصله بعد عمل تا 72 ساعت بعد کمپرس روی صورتتون باشه. البته اینم بگم که بعضی کلینیک ها خودشون کمپرس یخ میدن به زیباجو اما این نکته درمورد همه ی کلینیک ها صدق نمیکنه. پس همراه داشتنش بهتره.

مورد بعد همراه داشتن گاز استریل تمیز هست که. تا زمانی که بیهوش هستید همراهتون لب های شمارو با اون گاز خیس کنه که اذیت نشید.

و مورد آخر همراه داشتن بالشت U شکل هست. که در طول مسیر اذیت نشید. این مورد برای کسانی که بعد جراحی بینی مسیر زیادی رو لازمه طی کنن تا به محل سکونت شون برسن بسیار کمک کننده هست. که در پست مسافرت بعد عمل بینی به طور کامل درموردش توضیح دادیم.

 

و در آخر هم باید بگم مرسی که مارو همراهی کردید. امیدواریم این پست هم براون مفید بوده باشه. اگر حس میکنید نکته ای رو جا انداختیم در کامنت ها برامون بنویسید.

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم تحویلدار
مریم تحویلدار
1 سال قبل

پیج خوب و کاربردی هست انشاالله سالم و سلامت باشید علی و انیتای عزیز

مریم تحویلدار
مریم تحویلدار
1 سال قبل

انشاالله سالم و سلامت باشید علی و انیتای عزیز

4
0
سوال خود را بپرسید!x