خیس شدن چسب بینی


خیس شدن چسب بینی باعث افتادگی بینی میشه؟ میشه بعد خیس شدن بینی عوضش نکنیم؟ چسب میکروپور چسب خوبی هست یا نه؟ در ادامه با تجربه عمل بینی همراه باشید تا در این مورد براتون توضیح بدیم.

بهترین چسب بینی چه مارکی هست؟

قبل از هر چیزی اینو بگم بهتون که باید از چسب خوب و استاندارد استفاده کنید.
بهترین چسب بینی برای دوران نقاهت عمل. چسب میکروپور 3m هست.که ضدحساسیت و استاندارد هستش. و بخاطر جنس و اندازه‌ش استفاده از این چسب بسیار راحته.
اما چسب میکروپور 3m نمونه ی فیک زیاد داره. برای تشخیص فیک و یا اصل بودن چسب بینی تون به پست تشخیص چسب فیک و اصل مراجعه کنید.
خب حالا بریم سراغ اصل ماجرا. ببینید دوستای گلم چسب بینی بعد از خیس شدن باید تعویض بشه. چون خاصیت چسبندگی خودش رو از دست میده و زدنش با نزدنش هیچ فرقی نداره.
خیلی از عزیزان فکر می‌کنند که بعد از خیس شدن چسب میتونن اون رو با سشوار خشک کنن. و عوضش نکنن. این کار کاملا اشتباه هست و همون طور که در ویدیو بالا نشونتون دادیم. استفاده از چسبی که خیس شده هیچ تاثیری بر روند کاهش ورم بینی نداره.
نکته ی بعدی که خیلی از عزیزان از ما درموردش پرسیده بودند؛ باقی ماندن رده چسب بر روی پوست بینی هست. که این موضوع برای افراد خوشایند نیست و اذیت کننده هست.و از طرفی ورم رو بیشتر میکنه چون باعث کشیده شدن پوست بینی میشه.
علت این اتفاق فیک بودن چسب بینی هست. وقتی چسب بینی فیک باشه یا چسبندگی کلا نداره و یا انقدر چسبندگی شدید هست که رده چسب بر روی بینی باقی میمونه.
در پست پاک کردن رده چسب بینی کامل تر توضیح دادیم و راهکارش رو به طور کامل گفتیم.
امیدواریم این پست هم براتون مفید باشه. اگر حس می کنید این پست برای کسی مفید هست براش بفرستید. و در قسمت کامنت ها نظراتتون رو برامون بنویسید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hasti
Hasti
10 ماه قبل

پس چطوری صورتمونو بشوریم؟؟

1
0
سوال خود را بپرسید!x